اقتصاد
موضوعات داغ

شاخص کل بورس یک میلیون واحدی شد

در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فولاد، فملی و وبلمت به ترتیب با ۲۶۷۷، ۱۹۷۴ و ۱۲۰۵ واحد به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند

آرنا نیوز :: در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۲۶ هزار واحدی وارد ابرکانال یک میلیون واحدی شد.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ،در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فولاد، فملی و وبلمت به ترتیب با ۲۶۷۷، ۱۹۷۴ و ۱۲۰۵ واحد به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات، بیش از ۲۹۰ هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و ۸۶۲ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز در این مدت از مرز ۱۰ هزار میلیارد ریال عبور کرد. البته اختلال در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها موجب شده تا بسیاری از کاربران در ثبت سفارش خود دچار مشکل شوند.

هفته گذشته با وجود اصلاح دو روزه، بازار سهام رشدی ۱۱ درصدی را به ثبت رسانده بود که موجب نگرانی بسیاری از سهامداران در خصوص سقوط بورس شده بود اما عبور امروز شاخص از مرز ۱ میلیون واحدی نشان از قدرت نقدینگی و ادامه روند صعودی بازار دارد. فملی، وبملت، خگستر، غگل، شبندر، حفاری و همراه از جمله نمادهایی هستند که با صف‌های خرید قابل توجهی مواجه هستند.

نظرسنجی تجارت‌نیوز از کارشناسان حوزه بورس نیز حاکی از ادامه روند صعودی بورس در هفته جاری دارد. ۵۰ درصد کارشناسان معتقدند این هفته نیز به پشتوانه گروه خودرویی و بانکی روندی صعودی خواهد داشت.

بازار در حالی معاملات خود را آغاز کرده که بر اساس اعلام ناظر بازار، معاملات نماد صبا پس از افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف از ساعت ۱۳:۳۱ تا ۱۴:۳۰ انجام خواهد شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا