اقتصاد

نحوه فعالیت اغذیه فروشان در ماه رمضان مشخص شد

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران از زمان و شرایط فعالیت اغذیه فروشان در ماه رمضان و تقارن با شیوع ویروس کرونا خبر داد

به گزارش آرنا ، رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران از زمان و شرایط فعالیت اغذیه فروشان در ماه رمضان و تقارن با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

نحوه فعالیت اغذیه فروشان در ماه رمضان مشخص شداسدالله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران گفت: در سال گذشته اغذیه فروشان ملزم بودند که از زمان افطار تا سحر فعالیت کنند. فعالیت اغذیه فروشان در زمانی غیر از این ساعت ها ممنوع بود.

او با بیان اینکه هر ساله دستورالعملی مبنی بر فعالیت اغذیه فروشان ابلاغ می شود، گفت: معمولا دستورالعملی از سوی اماکن برای فعالیت صنوف ابلاغ می‌شود که بر این اساس واحد‌های صنفی مجوز می گیرند تا در ایام ماه مبارک رمضان بتوانند به صورت بیرون‌ بر ساندویچ‌های سرد ارائه کنند.

امسال با توجه به شیوع ویرس کرونا، هنوز ابلاغیه ای مبنی بر فعالیت اغذیه فروشان غیر از ساعات افطار تا سحر، دریافت نکرده ایم.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران تشریح کرد: در سال گذشته اغذیه فروشان به صورت بیرون بر غیر از ساعات افطار تا سحر فعالیت داشتند که امسال هم همین رویه دارند اما اینکه غذای گرم نیز داشته باشند، هنوز مشخص نیست.

احمدی شهریور با بیان اینکه هم اکنون حدود سه هزار واحد صنفی مجوزدار در صنف اغذیه فروشان تهران در حال فعالیت هستند، ادامه داد: افزایش قیمتی در خصوص مواد غذایی نداریم و قیمت ها همانند گذشته است.

خوشبختانه کمبودی در تهیه مواد غذایی وجود ندارد و می توانیم این ماه را به خوبی پشت سر بگذاریم.

او بیان کرد: تمام اغذیه فروشان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند در غیر اینصورت با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران گفت: کرونا تاثیرات منفی بسیار زیادی در اقتصاد کشور گذاشت و کاسبان به شدت ضرر کرده اند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا