اقتصادویژه ها

واریز مرحله دوم یارانه معیشتی ۱۰ دی ماه

مرحله دوم یارانه معیشتی ۱۰ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و افرادی که کمک معیشتی به آنها تعلق نگرفته می‌توانند از ۱۰ دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

حسین میرزایی در خصوص زمان واریز دومین مرحله کمک معیشتی بیان کرد: پرداخت مرحله دومین سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (۱۰ دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
وی افزود: افرادی که در مرحله اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آن‌ها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تصریح کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.
میرزایی ادامه داد: حدود ۶۶۶ هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آن‌ها تعلق نمی‌گرفت، می‌توانند از ۱۰ دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اظهار کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آن‌ها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی در پایان گفت: درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا