اقتصادبرگزیده ها

بررسی افزایش پلکانی حقوق و دستمزدها در بودجه ۹۹

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که قطعاً پیشنهاد خواهیم کرد افزایش حقوق و دستمزد به صورت پلکانی شود یعنی حقوق‌هایی که بالا هستند افزایش کمتر و حقوق‌های که پایین هستند افزایش بیشتری داشته باشند.

علی‌اکبر کریمی در ارزیابی از پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال ۹۹ گفت: این رقم، رقمی است که اعتبارات آن پیش بینی شده و طبق قانون ما نمی‌توانیم در مجلس پیشنهادی بدهیم که بار مالی داشته باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم افسار گسیخته سال ۹۷ و ۹۸ تصریح کرد: با این حال باید تلاش کنیم تا به نوعی مقوله حقوق و دستمزد با وجود فشارهای مالی جبران شود که قطعا ما این تلاش را در مجلس خواهیم داشت. البته باید دانست که تنگناهای در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: پیشنهاد ما افزایش حقوق پلکانی برای حقوق‌های پایین و بالا همانند سال جاری است این روش هم روشی می‌تواند به صورت پلکانی موجب افزایش حقوق شود. قطعاً پیشنهاد خواهیم کرد افزایش حقوق و دستمزد به صورت پلکانی شود یعنی حقوق‌هایی که بالا هستند افزایش کمتر و حقوق‌های که پایین هستند افزایش بیشتری داشته باشند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا