فرهنگ و هنر

بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون | رشیدپور خودش نیامد

محسن برمهانی معاون سیما درباره حضور برخی مجریان در شبکه خانگی از جمله فرزاد حسنی، رضا رشیدپور و داریوش فرضیایی عنوان کرد: در تلویزیون به این قایل نیستیم که باید تنها رسانه باشیم، ما سکوهای مختلفی داریم

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا، نشست خبری ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان چهارشنبه ۱۶ اسفند با حضورمحسن برمهانی، معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیونی برگزار شد و در جریان آن خبرهایی درباره همکاری دوباره صداوسیما با برخی هنرمندان از جمله ایرج طهماسب و فرزاد حسنی را اعلام کردند.

محسن برمهانی معاون سیما درباره حضور برخی مجریان در شبکه خانگی از جمله فرزاد حسنی، رضا رشیدپور و داریوش فرضیایی عنوان کرد: در تلویزیون به این قایل نیستیم که باید تنها رسانه باشیم، ما سکوهای مختلفی داریم که آنها هم باید برنامه سازی کنند.

وی افزو: شاید نقدهایی داشته باشم یا به فرزندم اجازه ندهم برخی محتواها را ببیند اما اینکه بگوییم چرا فلانی رفته در فلان سکو کار می کند درست نیست. مشخصا رضا رشیدپور خودش گفت نمی‌خواهد برنامه را ادامه دهد که درست یا غلط تصمیم او بود. داریوش فرضیایی هم در تدارک قرارداد با تلویزیون است. او سرمایه حوزه کودک تلویزیون است و مگر می شود از او چشم پوشی کنیم. هم با او صحبت شده است و هم خودش تمایل دارد. سال ها طول کشیده است تا او به عمو پورنگ تبدیل شده است.

برمهانی افزود: اجرای برنامه تحویل سال شبکه سه را حامد سلطانی و فرزاد حسنی اجرای برنامه تحویل سال شبکه نسیم را برعهده دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا