فرهنگ و هنر

حال عمومی “پرویز پورحسینی” خوب نیست

همان‌طور که گفتم الان در 72 ساعت حسّاس قرار داریم که باید داروها جواب بدهند. هوشیاری دارند اما بیماری بسیار سخت و جدّی است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا ، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری است، حال عمومی‌اش خوب نیست و روند درمان به طور جدّی دنبال می‌شود.

پورنگ پورحسینی با بغض صحبت می‌کرد و از زندگی ساده و بی‌آلایش و مهربانانه پدرش می‌گفت. به زحمات و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان فیروزگر اشاره دارد که در شرایط سختی کار را دنبال می‌کنند اما باز کسانی را در جامعه می‌بینیم که بدون رعایتِ پروتکل‌های بهداشتی جان همه را به خطر انداخته‌اند و این خودخواهی است و باید مطالبه شود آرامش روانی و اقتصادی کادر درمان را فراهم کنیم.

پورنگ پورحسینی از حال ناپایدار و نامساعد پدرش در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و به خبرنگار تسنیم گفت: همان‌طور که گفتم الان در 72 ساعت حسّاس قرار داریم که باید داروها جواب بدهند. هوشیاری دارند اما بیماری بسیار سخت و جدّی است. پزشکان به ما گفته‌اند امید دارند اتفاقات خوبی بیفتد اما از مردم می‌خواهیم که برای پدرم دعا کنند.

وی تأکید کرد: ریه خیلی بد درگیرِ کرونا شده و باید ببینیم واکنش‌های بدن به داروها چیست. پزشکان و کادر درمانی خیلی جدّی در تلاشند ایشان درمان بشوند. انصافاً کادر پزشکی بیمارستان فیروزگر از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند اما واکنش‌های این بیماری به داروها، قابل پیش‌بینی نیست.

پورحسینی با اشاره به ابتلای پدرش به کرونا، تأکید کرد: پدرم بسیار ملاحظه می‌کردند اما ملاحظه یک سویه در جامعه جواب نمی‌دهد. من شخصاً ماسک به صورتم می‌زنم و پروتکل‌ها را به خاطر دیگران رعایت می‌کنم. ما جمعه هفته گذشته متوجه شدیم و تست ایشان مثبت شد. همان عصر جمعه پزشک متخصص عفونی را در منزل داشتیم که پدر را ویزیت کردند و همان شب اسکن گرفتیم. از روز شنبه داروها تهیه‌ شد و در منزل درمان را آغاز کردیم و روز سه‌شنبه با ایجاد شرایط ناپایدار نیاز پیدا کردیم پدر را به بیمارستان انتقال دهیم.

وی افزود: هوشیاری‌شان خوب است اما من بسیار نگرانم که هر لحظه چه اتفاقی می‌افتد. این بیماری نوسان دارد و پزشکان گفته‌اند بعد از این 72 ساعت حسّاس تکلیف روشن‌تر خواهد شد و اینکه واکنش بدنِ ایشان به داروها چه بوده است.

فرزند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از تلاش‌های کادر پزشکی و درمانی قدردانی کرد و گفت: از نزدیک شاهد تلاش‌های اعضای کادر درمانیم که واقعاً در این شرایط سخت، جهاد می‌کنند. ای کاش همه مردم بیشتر رعایت کنند تا در مقابل این ویروس سلامت بمانند و در کنار آن، تلاش کادر درمان را هم فراموش نکنیم و قدردان آن‌ها باشیم.

پرویز پورحسینی متولد سال 1320 است و در کارنامه کاری‌اش بازی در بیش از 100 فیلم، تئاتر و سریال در همکاری با کارگردان‌های سرشناسی ثبت شده است. او در “بیگانه‌ای با من است” شبکه دو سیما ایفای نقش کرده که به تازگی فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده و قرار است بعداز سریال “از سرنوشت” که این شب‌ها پخش می‌شود روی آنتن برود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا