فرهنگ و هنر

«زکریا» دانشمندی که همه اتفاقات «دوپینگ» را رقم می‌زند

آرنا نیوز :: بازیگر سریال «دوپینگ» گفت: در این سریال که کمدی فانتزی است نقش دانشمندی را دارم که همه اتفاق‌های سریال توسط او رقم می‌خورد.

«فرزین محدث» بازیگر سریال «دوپینگ» درباره این سریال گفت: همانطور که دیدید نقش زکریارا در این سریال بازی می کنم که ویژگی خاصی دارد. او دانشمند شیمی است که در یکسری اتفاق هایی که برای دختر و پسر سریال رخ می دهد دست دارد.

وی افزود: کشفیات این دانشمند باعث تغییرات بسیاری در شخصیت های سریال و رخ دادن اتفاق های بزرگی می شود. درباره نقش زکریا باید بگویم در عین حال که در سریالی فانتزی بازی می کنم، نباید فراموش کنم که نقش رئال است. نکته بعدی درباره او این است که در طی بیست سال سن و سالش تغییر نمی کند و این جزو ویژگی هایش است.

محدث همچنین بیان داشت: فضای این سریال فانتزی است و امیدوارم به مرور بازخوردهای بهتری از سمت مردم دریافت کنیم.

وی ادامه داد: دوپینگ یک سریال فانتزی در فضای رئالیسیتی است و یکی از ویژگی های این فیلم نامه به قلم رضا مقصودی همین فانتزی بودنش است که در اغلب کارهایش شاهد این هستیم. البته کمدی موقعیت نیز در کارهای آقای مقصودی دیده می شود و به همین خاطر وقتی همه بازیگران فیلم نامه را خواندند دوست داشتند تا در این سریال بازی کنند.

این بازیگر با اشاره به رعایت اصول بهداشتی حین تولید این سریال ادامه داد: قبل از شیوع کرونا فقط دو روز بازی داشتم، اما در روزهای ضبط نیز محل ضبط کاملا استرلیزه می شد. همچنین تصویربرداری دوپینگ هنوز به پایان نرسیده است و احتمالا برای ۱۵ قسمت دوم بعد از نوروز ادامه دارد.

این بازیگر همچنین گفت: گروه کارگردانی و تهیه یکی از متعهدترین گروه ها بودند و با اینکه اولین همکاریم بود از این تجربه بسیار راضیم.

وی درباره سایر فعالیت های تصویری خود نیز گفت: صحبت هایی درباره حضورم در سریال بچه مهندس ۳ بود که خب این فرصت مهیا نشد تا در کنار دوستان باشم. در کل فکر می کنم نقش باید تاثیرگذار باشد و صرفا حضور صحنه ای کافی نیست. پیشنهاد بازی در نمایشی کاسکوی مرگ را دارم و منتظریم ببینیم چه زمانی سالن های تئاتر باز می شوند که نمایش ها را بروی صحنه ببریم.

محدث خطاب به مردم و اتفاق هایی که پس از شیوع ویروس کرونا رخ داد نیز گفت: به نظرم باید کمی ماجرا را جدی تر بگیریم چراکه مردم ما اصلا این بیماری را جدی نگرفته اند و با سفرهای پی در پی و در خانه نماندن اوضاع را بدتر می کنند و ویروس به سراسر کشور منتقل کردند. خواهش می کنم که مدتی در خانه هایتان بمانید و خود را با تلویزیون و تماشای فیلم سرگرم کنید تا بزودی این مشکل نیز مرتفع شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا