حوادث

روایتی از یک اسید پاشی عجیب

مرد اسیدپاش، وقتی فهمیدم ۸ میلیارد تومانم را از دست دادم، قرص مصرف کردم، اصلا آن خانم را نمی شناسم، می خواستم روی خودم اسید بریزم .

به گزارش آرنا :: ساعت ۷:۲۰ عصر دوشنبه ۲۱ شهریور، زن جوانی در حال رفتن به باشگاه ورزشی بود که ناگهان پسر جوانی سوار بر موتورسیکلت سبز رنگ به او نزدیک شد و محتویات یک ظرف پلاستیکی را که در دستش بود روی زن جوان ریخت.

پس از این اتفاق زن جوان ناگهان شروع به فریاد زدن کرد و در حالی که می‌گفت سوختم سوختم از اهالی و رهگذران کمک می‌خواست، مردم حاضر در محل نیز بلافاصله او را به مرکز درمانی انتقال دادند، زن جوان که از ناحیه دست و صورت و سمت راست بدنش دچار سوختگی با اسید شده بود تحت درمان قرار گرفت.

به‌دنبال این اسید پاشی، موضوع به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مرد اسید پاش را صادر کرد، با این احتمال که وی خودش نیز دچار سوختگی شده و برای درمان به مراکز درمانی مراجعه کرده است مأموران به سراغ درمانگاه‌ ها و مراکز درمانی اطراف محل اسیدپاشی رفته و در بررسی‌ها، موفق شدند پسر اسیدپاش را که برای درمان ناشی از سوختگی به اورژانس مرکز درمانی مراجعه کرده بود بازداشت کنند.

پسر جوان روز گذشته در مقابل بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی قرار گرفت ، اما در حالی که مدعی بود قصد داشته اسید را روی خودش بریزد گفت: من این خانم را نمی‌شناختم و دشمنی با او نداشتم، بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت و گو با متهم :

پسر 37 ساله فوق دیپلم صنایع دارد، می گوید آرزوی تحصیل در خارج از کشور را داشته و می‌خواسته پروفسور شود، وقتی مقابل بازپرس جنایی نشست خودکار به‌دست گرفت تا شرح واقعه را در برگه بازجویی بنویسد اما شروع کرد به نوشتن شعر روی دستش .

چی روی دستت می نویسی؟  داشتم شعر می نوشتم. دوست داشتم شاعر شوم اما نشد .

اختلافت با قربانی اسیدپاشی چه بود؟ اصلاً او را نمی شناختم، در عمرم حتی یک‌بار هم این زن جوان را ندیده بودم. می خواستم اسید را روی خودم بریزم، حواسم نبود قرص اعصاب خورده بودم .

چرا قرص خورده بودی؟ آبان سال ۹۹ پدرم فوت کرد و از آن موقع دچار افسردگی شدید شدم، بعد از آن به سراغ قرص آرامبخش و اعصاب رفتم و با خوردن قرص حافظه‌ام را از دست می‌دهم، اصلاً نمی دانم اسید را از کجا خریدم و چه کاری انجام دادم.

روز حادثه چرا قرص مصرف کردی؟ وقتی فهمیدم ۸ میلیارد تومانم را از دست دادم خیلی ناراحت شدم و قرص مصرف کردمر، من در کار واردات لوازم یدکی ماشین هستم و مدتی قبل با یک نفر شریک شدم و لوازم یدکی از خارج کشور سفارش دادم اما در گمرک وسایل توقیف شد و ورشکسته شدم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا