حوادث

حمله قاچاقچیان چوب به جنگلبان هیرکانی

تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه فرار می کنند.

به گزارش آرنا :: تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.

همزمان با انتشار این فیلم برخی مخاطبان از گستاخی و شرارت عیان قاچاقچیان چوب ابراز تعجب کرده و معتقد بودند طبیعی است وقتی نگهبان اسلحه نداشته باشد و با چوب بخواهد جلوی قاچاق چوب را بگیرد قاچاقچیان این گونه جسارت به خرج می‌دهند

این اتفاق ساعت ۵:۴۰ بامداد روز پنج شنبه ۱۷ شهریور ثبت شده است، آن‌ها معتقدند این فیلم، سختگیرانه نبودن مجازات، شرارت و گستاخی قاچاقچیان، عدم‌ امنیت جانی جنگلبانان و کم‌توجهی مسئولان و متولیان حفظ منابع طبیعی را به ما یادآوری می‌کند.

سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری با تایید این اتفاق و اینکه این قاچاقچیان تحت تعقیب پلیس قرار دارند ،گفت: متاسفانه پیشتر هم حملاتی شبیه به این به جنگلبانان شده بود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا