حوادث
موضوعات داغ

شلیک مرگبار در خیابان پاسداران تهران

دو مرد به دلیل اختلاف مالی شب گذشته با شلیک مستقیم به سمت سر یک مرد ۶۴ ساله او را به قتل رساندند و از محل جرم متواری شدند.

به گزارش آرنا :: عقربه‌ ها ساعت ۲۱ را نشان می‌ داد که صدای شلیک یک گلوله آرامش شبانگاهی خیابان پاسداران را در هم شکست.

مأموران پلیس پس از اطلاع از موضوع در صحنه جرم حاضر شده و مشاهده کردند مرد ۶۴ ساله‌ ای در داخل خودروی پژو ۲۰۷ به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

با توجه به احراز وقوع قتل، مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند و تحقیقات به صورت تخصصی دنبال شد.

تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌ های مداربسته صحنه جرم حکایت از این داشت که ضاربان دو نفر بودند که با شلیک به سر مقتول، این جنایت را رقم زده و سپس به صورت پیاده از صحنه جرم گریخته اند.

بازرسی صحنه جرم حاکی از این بود که گلوله شلیک شده سبب تخریب شیشه جلوی سمت راننده شده و پوکه گلوله شلیک شده که در داخل خودرو کشف شد، متعلق به سلاح کلت بوده است.
تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی از دوستان و نزدیکان مقتول حکایت از این داشت که مقتول با فردی که تبعه افغان بوده، اختلاف حساب داشته است.

تحقیقات پلیسی به منظور رازگشایی از این قتل و دستگیری متهمان، زیر نظر مأموران پلیس آگاهی تهران و تحت نظارت بازپرس ویژه قتل در حال انجام است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا