حوادث

پیدا شدن جسد معین شریفی در جنگل کردکوی

لحظاتی پیش جسد یک مرد منتسب به معین شریفی، در مناطق پارک جنگلی کردکوی کشف شد

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، «معین شریفی» غروب ۲۵ شهریورماه امسال به قصد پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت و بعد از آن به خانه بازنگشت.

کوهنوردان، نجاتگران هلال‌احمر، جنگلبانان و دیگر نیروهای امدادی ۲۰ روز به‌طور مستمر سرتاسر جنگل منطقه را به دنبال این جوان گشتند اما هیچ اثری از او یافت نکردند. بعد از آن عملیات جستجو متوقف شد و پیگیری های این پرونده به‌طور کامل به‌ دستگاه قضایی و انتظامی واگذار شد.

با گذشت چهار ماه از زمان مفقود شدن معین، با وجود تلاش های نیروها امدادی و پلیس، هیچ خبری از او به دست نیامده بود تا اینکه امروز جسد یک مرد توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی در جنگل کردکوی کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام خبر کشف جنازه منتسب به معین شریفی در جنگل های کردکوی، گفت: دیروز خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند کفش و موبایل پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که بررسی این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی جون گمشده کردکویی است.

هادی هاشمیان بیان کرد: دادستان کردکوی پس از اطلاع از یافتن از اشیاء، بدون اعلام عمومی فراخوانی با کمک نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی برای جستجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جستجوی دوباره منطقه و کند و کاو زمین، جنازه از زمین بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: جنازه در محل کشف کفش و موبایل، از زیر خاک بیرون کشیده شده و همین امر گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد تقویت می کند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ هم اکنون کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی هستند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا