حوادث

قتل زن جوان جیرفتی با سلاح گرم

قتل زن جیرفتی توسط همسرش ، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت جزئیات حادثه قتل زن جوان در این شهرستان به دست همسرش را تشریح کرد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا، حسین سلامی با تاکید بر اینکه قتل اخیر در این شهرستان به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده است، گفت: به رغم شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ارتکاب قتل توسط یک قاضی، متهم این پرونده مدیر سابق اداره تعزیرات حکومتی بوده و هیچ ارتباطی با دستگاه قضایی نداشته است.

سلامی در تشریح این خبر افزود: حسب اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، متهم این پرونده از تاریخ ۲۲ آذرماه سال جاری بازنشسته شده است.

وی با اشاره به اینکه متهم این پرونده در حال حاضر ضمن تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد، اظهار داشت: اتهام انتسابی به متهم این است که در تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری و حوالی ساعت ۱۱ در پی بروز اختلافات و مشاجرات خانوادگی با استفاده از سلاح کلت فاقد مجوز و با شلیک دو گلوله همسرش را به قتل رسانده است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از مردم خواست با پرهیز از توجه به شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی، هرگونه اطلاعات درباره ابعاد این پرونده و برخوردهای قانونی با متهم را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری کنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا