حوادث

جزئیات بازداشت قاتل شیما صباگردی

رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات بازداشت قاتل شیما صباگردی توضیح داد

به گزارش سرویس حوادث آرنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت دَر ششمین طرح کاشف اظهار کرد: در ادامه سلسله مراتب طرح‌های امنیت عمومی و انجام اقدامات علیه مجرمان، این بار در طرح کاشف ۲۸۱ نفر مجرم اعم از سارق، مالخر، زورگیر و… دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در قالب ۶۱ باند فعالیت می‌کردند که ۲۲ باند آن مربوط به سرقت و کیف قاپی، ۱۱ باند سرقت منازل، ۱۵ باند سرقت خودرو و موتورسیکلت، ۵ باند سرقت مسلحانه و ۸ باند کلاهبرداری هستند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ٢٠ دستگاه خودرو، ٥ قبضه سلاح، ٥٠ قبضه سلاح سرد، ١٢٠ تلفن همراه، ٣٦ عدد ساعت، هزار قلم لوازم مرتبط بــا خودرو، ٦ کیلوگرم طلا و ٦ هزار کشف شد.

سردار رحیمی افزود: خوشبختانه توانستیم باند ٣ نفره‌ای که ١٤ کیلوگرم طلا را از بازار تهران سرقت کرده بودند، منهدم کنیم البته باند ٦ نفره سارقان مسلح هم توسط همکاران منهدم شد.

این مقام انتظامی در باره جزئیات بازداشت قاتلی به نام بهلول که دختری به نام شیما صباگردی را به قتل رسانده بود، گفت: این قاتل پس از تعرض به مقتول، قتل وی، جسد را در حیاط منزل خود مخفی کرده بود، حدود یک سال است که همکاران بر روی این پرونده کار می‌کنند و این متهم چند بار نیز بازداشت و آزاد شده بود و ده‌ها مکان را به عنوان محل دفن دختر جوان معرفی کرده بود، اما در نهایت محل اصلی دفن جسد را به مأموران معرفی کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا