حوادث

زلزله‌ ۵.۴ ریشتری آوج را لرزاند | زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشت

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر مرز استان‌های قزوین و همدان - حوالی آوج را لرزاند.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین،مرز استان‌های قزوین و همدان – حوالی آوج را لرزاند.

این زلزله در مناطقی از استان البرز و غرب تهران احساس شد.

قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تاکنون هیچ گزارشی از خسارت‌های احتمالی زلزله اعلام نشده است.

مهدیخانی افزود: گروه‌های امدادی نیز در حالت آماده باش هستند.
زلزله در آوج، هیچ خسارت جانی و مالی نداشت

نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج ،گفت: زمین لرزه‌ای که دقایقی قبل به بزرگی ۵.۴ ریشتر با مرکزیت آوج، استان قزوین را لرزاند هیچ خسارات جانی و مالی در این شهرستان برجای نگذاشت.

علیرضایی افزود: به محض وقوع این زمین لرزه، تکان‌های شدیدی در دو مرحله در سطح شهرستان به وقوع پیوست.

او اضافه کرد: بلافاصله بعد از وقوع این زمین لرزه، تیم‌های ارزیابی از دهیاران و بخشداران در چهارگوشه شهرستان وارد عمل شدند و خوشبختانه با بررسی صورت گرفته مشخص شد این زلزله هیچ گونه خسارات جانی و مالی به دنبال نداشته است.

فرماندار شهرستان آوج به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه زلزله قابل پیش بینی نیست و ممکن است پس لرزه‌هایی نیز داشته باشد دام‌ها و احشام خود را از آغل‌ها خارج کرده و از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های فرسوده و قدیمی پرهیز نمایند.

علیرضایی ادامه داد: از شهروندان آوجی درخواست داریم ضمن حفظ آرامش در حالت آماده باش قرار داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، کمترین میزان خسارات جانی و مالی را داشته باشیم.

فرماندار آوج خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر با مدیریت بحران استان در حال تعامل و ارتباط هستیم و ضمن رصد آخرین وضعیت شهرستان، اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا