حوادث

دستگیری سارقی با ۵۰ فقره سرقت در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقِ کیف قاپی که در محدوده مرکز و شمال تهران اقدام به ۵۰ فقره سرقت کرده بود، خبر داد

به گزارش سرویس حوادث آرنا ،  سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهارکرد: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح حوزه استحفاظی سرکلانتری سوم موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت. در بررسی های انجام شده مشخص شد، سارق با یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ به تنهایی در سطح شهر و در کوچه های خلوت و تاریک به شیوه قاپ زنی اقدام به سرقت کیف شهروندان می کند.

وی در ادامه گفت: در میانه رسیدگی به پرونده های سی ام شهریور یکی از شکات که از وی نیز به شیوه کیف قاپی، سرقت شده بود، سارق را در حوالی پمب بنزین سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت و مشغول سوخت گیری مشاهده می کند و به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس می گیرد. با حضور ماموران گشت کلانتری ۱۰۷ فلسطین متهم که قصد فرار داشته است، دستگیر و به همراه موتورسیکلت به پایگاه سوم پلیس آگاهی منتقل می شود.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: در تحقیقات اولیه فرد دستگیر شده خود را «شریف» از اتباع خارجی معرفی کرد و منکر هرگونه سرقت کیف قاپی شد که کارآگاهان از شاکیان دیگر برای شناسایی و مواجهه حضوری با متهم دعوت کردند و ۲۰ نفر از آنان موفق به شناسایی متهم به عنوان سارق خود شدند.

به گفته دستخال، هنگامی که متهم با قاطعیت با شاکیان و قرائن موجود مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۵۰ فقره سرقتِ قاپ زنی در سطح شهر معترف شد و گفت که گوشی ها را به شخصی به نام «سیروس» می فروخته و از مجموع سرقت ها حدود ۳۰۰ میلیون تومان به دست آورده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم پس از قبول جرم خود به دستور بازپرس شعبه شانزدهم دادسرای ناحیه ۶ تهران با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش کارآگاهان برای شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری مالخر پرونده ادامه دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا