حوادث

تصادف ۲ موتورسیکلت در گتوند سه کشته بر جا گذاشت

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند گفت: تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده سد تنظیمی گتوند سه کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، عیسی بشیری با بیان اینکه این حادثه یک دقیقه بامداد به این مرکز اعلام شد، افزود: بلافاصله پس از اطلاع، نیروهای فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۲ جوان ۲۰، ۲۲ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و ۲ مصدوم حدود ۲۰ و ۲۱ ساله برای درمان به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند منتقل شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند گفت: مصدومان این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند که جوان ۲۱ ساله نیز درنهایت فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

جاده سد تنظیمی گتوند در بخش عقیلی به علت عرض کم، کمبود علائم رانندگی و نبود دید در شب یکی از جاده‌های حادثه خیز این شهرستان به شمار می‌آید.

۲۲ شهریورماه حادثه واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده شوشتر- گتوند حوالی روستای شهرک پنجم منجر به فوت زن ۵۰ ساله و مصدومیت مرد ۳۰ ساله و ۲ زن ۱۷ و ۳۷ ساله شد.

۱۴ شهریورماه در جریان تصادف خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در جاده کوشکک در بخش مرکزی گتوند سه نفر از یک خانواده جان باختند و یک نفر دیگر مصدوم شد.

۱۲ شهریورماه نیز در تصادف ۲ خودروی پراید در جاده مهمانشهر شهید محسن بنی نجار در بخش مرکزی گتوند سه خانم ۱۵، ۱۸ و ۴۵ ساله و ۲ مرد ۲۲ و ۵۲ ساله مصدوم شدند.

بخش زیادی از جاده‌های شهرستان گتوند به علت عرض کم، پیچ‌های زیاد، تاریکی شب و حجم بالای تردد شاهد حوادث مرگبار رانندگی است.

ساماندهی و ایمن سازی و چهاربانده کردن جاده‌های حادثه خیز شهری و روستایی شهرستان گتوند مطالبه مهم شهروندان از مسئولان شهرستانی و اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا