حوادث

ضرب‌و‌شتم یک پزشک متخصص چشم توسط همراهان بیمار + عکس

معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا از ضرب و شتم یک پزشک متخصص چشم توسط همراهان یک بیمار خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، سیده رقیه پناهی معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: یک بیمار خانم به مطلب دکتر ملک حسینی متخصص چشم مراجعه می کند و با توجه به اینکه عکس دفترچه با چهره بیمار مطابقت نداشت منشی دکتر جهت تطبیق از بیمار درخواست کارت شناسایی دیگری کرد که خانم بیمار شروع به فحاشی و توهین به منشی کرده و مطب را ترک می کند.

وی اظهارکرد: اما پس از دقایقی با چند نفر به مطلب برگشت که همراهان بیمار اقدام به ضرب و شتم منشی دکتر می کنند.

معاون سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: در حالی که همراهان بیمار در حال کتک زدن منشی بودند دکتر از اتاقش بیرون می آید که منشی را نجات دهد در همین حین همراهان صندلی را بلند می کنند که منشی را کتک بزنند که دکتر می خواست صندلی را بگیرد و از کتک خوردن منشی جلوگیری کند که صندلی با دست دکتر برخورد کرده و دست دکتر می شکند و از پشت صندلی به سر دکتر هم برخورد می کند و هم اکنون سر دکتر نیز بخیه شده است.

پناهی تصریح کرد: دست دکتر ملک حسینی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج توسط دکتر باقری تحت عمل جراحی قرار گرفت و در دست دکتر ملک حسینی نیز پین کار گذاشته شد.

وی ادامه داد: متاسفانه با این وضع دکتر ملک حسینی تا مدت‌ها نمی تواند عمل جراحی انجام دهد.
معاون سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عنوان کرد: دکتر ملک حسینی از جمله پزشکان متخصص چشم استان است که تنها بخاطر عشق و علاقمندی به استان، در حال خدمت به مردم استان بود.

پناهی با بیان اینکه این اولین مورد ضرب و شتم پزشکان استان نیست، تاکید کرد: چند وقت پیش عده ای یک پزشک متخصص دیگر را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی اظهارکرد: در صورتی که این روند متوقف نشود ضرر این مساله متوجه مردم استان خواهد بود و حتی پزشکان بومی هم در استان نمی مانند.
معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: از مسئولان و متولیان استانی و دستگاه قضایی انتظار داریم که این مساله را پیگیری و طبق قانون با عاملان ضرب و شتم این پزشک متخصص برخورد جدی داشته باشند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا