حوادث

تصادف مرگبار در جاده مشگین شهر به پارس آباد با 8 کشته

فرمانده پلیس راه استان اردبیل از کشته شدن ۸ نفر و مجروحیت یک نفر در جریان تصادف دو سواری در جاده مشگین شهر- پارس آباد خبر داد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، فرمانده پلیس راه استان اردبیل از کشته شدن ۸ نفر و مجروحیت یک نفر در جریان تصادف دو سواری در جاده مشگین شهر- پارس آباد خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد صفوی رئیس پلیس راه استان در تشریح جزئیات تصادف شدید دو خودروی سواری در جاده مشگین شهر- پارس آباد اظهار کرد: طبق گزارشات به دست آمده از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ این حادثه شامگاه شنبه ساعت ۲۱ اتفاق افتاد

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو پارس که از سمت مرادلو به طرف سه راهی مشگین شهر در حرکت بوده با خودروی سواری پژو ۴۰۵ که از سمت سه راهی مشگین شهر به طرف مرادلو در حرکت بوده برخورد کرده است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: از ۹ نفر سرنشین این خودروها متأسفانه ۵ نفر در محل حادثه و ۳ نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز بستری و تحت درمان است.

سرهنگ صفوی بیان کرد: طبق بررسی‌های اولیه به عمل آمده سرعت غیر مجاز باعث وقوع این حادثه شده و علت کامل این تصادف بعد از بررسی‌های لازم به اطلاع مردم خواهد رسید.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا