حوادث

تیراندازی مرگبار در پلدختر | قاتل مشخص نیست!

در یک درگیری مسلحانه در پلدختر پسر جوانی به کام مرگ فرو رفت و با گذشت 9 ماه از این ماجرا هنوز عامل اصلی این تیراندازی شناسایی نشده است.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، شامگاه 27 مهر سال گذشته در خیابان کوی بسیجیان پلدختر تیراندازی های هولناکی رقم خورد و خیلی زود مشخص شد پسر جوانی از ناحیه کمر هدف گلوله های ساچمه ای قرار گرفته و جوان دیگری از ناحیه پا زخمی شده است.

این 2 جوان به بیمارستان منتقل شدند که پسر جوان که حسین نام دارد به بیمارستان عشایر خرم آباد منتقل شد و گلوله های ساچمه ای در بدن این جوان جا گذفته بود و شرایط هر لحظه برای او بدتر شد و این جوان 30 ساله به کمای مطلق رفت و در ادامه تسلیم مرگ شد.

درگیری مرگبار

تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار آغاز شد و خیلی زود ماموران پی بردند 2 خانواده به خاطر یک اختلاف با هم درگیر شده اند که درگیری ها آنها در ابتدا با سنگ پرانی بوده و در ادامه به درگیری مسلحانه کشیده است.

ماموران در گام بعدی افراد در این درگیری را یکی پس از دیگری دستگیر کردند و با توجه به اینکه این تیراندازی در تاریکی هوا بوده و با گذشت 8 ماه از این تیراندازی مرگبار هنوز مشخص نشده چه کسی عامل اصلی این تیراندازی مرگبار بوده است و هر 10 نفر در این تیراندازی مرگبار با قرار وثیقه آزاد شده اند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل اصلی این تیراندازی مرگبار در پلدختر ادامه دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا