حوادث

روایت‌های متفاوت درباره انگیزه زن کودک آزار اینستاگرامی

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: بنیامین، کودک مشهدی که توسط مادرش مورد آزار قرار می‌گرفت تحویل پدر شد.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: بنیامین، کودک مشهدی که توسط مادرش مورد آزار قرار می‌گرفت تحویل پدر شد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خبرداد: پس از بازداشت این مادر توسط پلیس و بر اساس تحقیقات پلیس و سایرگزارش‌های مرتبط با این پرونده، برای بهزیستی مسجل شد که او مادر واقعی این کودک است و تحت فشار، تهدید و ارعاب مجبور به آزار رساندن به فرزند خود شده است.

وی ادامه داد: از صبح روز شنبه این کودک به صورت رسمی تحویل پدر شد و در نزد پدر خود نگهداری می‌شود و جای هیچ نگرانی از این بابت نیست. حقدادی افزود: اگر برای مرجع قضایی محرز شود که خانواده بنیامین صلاحیت نگهداری از این کودک را ندارند ، وی را به مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست معرفی می‌کنیم که در خصوص این پرونده احتمال این اتفاق کم است زیرا مادر تحت فشار و اخاذی مجبور به چنین رفتاری شده است که البته باید محرز شود.

وی ادامه داد: تا کنون امکان انجام مصاحبه عمیق روان شناختی با مادر این کودک فراهم نشده است و کودک آزاردیده نیز به دلیل تنش‌هایی که به او وارد شده وضعیت شکننده‌ای دارد. این در حالی است که سرهنگ پاشایی، معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا در خصوص اعترافات مهلا گفت: این زن روان پریش است و در چند روز گذشته بیماری او شدت یافته است ، با این حال در گفت وگوی تلفنی که با این مادر داشتم، وی اقرار کرد از شخصی شنیده برای افزایش فالوئرهایش در اینستاگرام می تواند این کار را که همان کودک آزاری است ، انجام دهد.سرهنگ پاشایی افزود: ماجرای خاصی در این پرونده وجود دارد که پس از پایان تحقیقات از سوی معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام خواهد شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا