حوادث

مهار آتش‌سوزی کوه خائیز؛ همه نیروها به صورت آماده‌باش هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیم‌های تخصصی حضور دارند.

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیم‌های تخصصی حضور دارند.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

در حاشیه بازدید شبانه و حضور در روستای آب کاسه کهگیلویه از آمادگی همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خائیز و دیل خبر داد و گفت: همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.

حسین کلانتری از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و گفت: همچنان به صورت مستمر و‌ مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستیم.

استاندار که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی طی سه روز اخیر برای پنجمین بار در منطقه آتش سوزی حضور پیدا کرد گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.

وی افزود: از دو شب قبل آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجددا آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.

کلانتری ادامه داد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.

استاندار در این بازدید از همه نیروهای مردمی،امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان‌های مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی کرد.

گفتنی است بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مسئولان استان، بیش از هزار هکتار از مراتع و جنگل های این منطقه حفاظت شده طعمه حریق شد.

در عکس های خبر تصاویر حضور نیروهای مختلف در عملیات اطفای حریق و همچنین بالگردهای آبپاش را مشاهده می کنید.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا