حوادث

حادثه برای کشتی باری ایران در آب های سنگاپور

کشتی باری شهرزاد و کشتی سامودرا ساکتی1 در دهم ماه مه در تنگه سنگاپور در جنوب جزیره سنت جان در نزدیکی یکدیگر به گل نشستند

به گزارش سرویس حوادث آرنا ، آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از کشتی های به گل نشسته شهرزاد و سامودرا به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته و در بدنه کشتی شهرزاد شکافی ایجاد شده است.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

کشتی باری شهرزاد و کشتی سامودرا ساکتی1 در دهم ماه مه در تنگه سنگاپور در جنوب جزیره سنت جان در نزدیکی یکدیگر به گل نشستند.

این دو کشتی یک مسیر را می پیمودند و احتمالا سعی می‌کردند از برخورد با یکدیگر دوری کنند. در یازدهم ماه مه، هر دو کشتی در همان موقعیت قبلی قرار داشتند و وضعیت آنها تغییری نکرده بود. کشتی باری شهرزاد از پورت کلانگ حرکت کرده و به سمت بندر یانگشان چین میرفت. کشتی سامودرا هم از بلاوان اندونزی عازم بندر بایا بود.

آخرین عکس هایی که در یازدهم ماه مه از این کشتی های به گل نشسته به دست رسیده نشان می‌دهد مسلما یک برخورد وجود داشته است.

در بدنه کشتی شهرزاد شکافی ایجاد شده و قسمت چپ این کشتی که محل ورود کالاهاست ترک هایی برداشته است. با توجه به عکسها به نظر می رسد بدنه کشتی شهرزاد به شدت آسیب دیده باشد.

کشتی سامودرا دوباره حرکت کرده و به لنگرگاه باتام در همان نزدیکی فرستاده شده است ولی کشتی باری شهرزاد همچنین به گل نشسته و آخرین اطلاعات نشان می دهد بدنه این کشتی دو نیم شده است. ترک های عمودی در هر دو طرف بدنه کشتی دیده می شود که هم در قسمت بیرون از آب کشتی و هم در زیر خط آب کشیده شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا