حوادث

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۲۰۰ کیلو شیشه

ماموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق آن ، بیش از ۵۷ کیلو شیشه را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش آرنا ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شرق کرمان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ریگان -ایرانشهر به یک دستگاه خودروی پرادو حامل یک زوج جوان مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

ماموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی دقیق آن ، بیش از ۵۷ کیلو شیشه را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

زوج قاچاقچی قصد داشتند درقالب مسافرت خانوادگی این مواد را از شرق کشور به شهرهای مرکزی منتقل کنند.

سردار”عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان هم از کشف ۱۴۳ کیلو گرم شیشه خبر داد وگفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید”جهانگرد”شهرستان راور با اشراف اطلاعاتی از ورود یک محموله موادمخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور با استفاده از یک دستگاه کامیون آگاه شدند.

وی افزود: در این زمینه ماموران این ایستگاه هنگام کنترل شبانه خودروهای عبوری در محور”راور-مشهد”کامیون مدنظر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۴۳ کیلو ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه کشف شد.

سردار ناظری با اشاره به این که این محموله به منظور توزیع در نقاط مختلف کشور از مرزهای شرقی به استان های شمالی در حال انتقال بود که متهمان پس از دستگیری به مرجع قضایی تحویل شدند، تصریح کرد:به طور قطع توزیع این گونه مواد صنعتی در جامعه زمینه ساز اعتیاد فوق العاده خطرناک و شکننده جوانان عزیز این مرز و بوم می شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا