حوادث

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری

با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری ال نود در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت در حال حرکت بوده که به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و بر روی سقف واژگون می‌شود

به گزارش آرنا ، در پی واژگون شدن خودروی سواری در بزرگراه همت یک تن کشته و دو تن مصدوم شدند.

ساعت ۰۱:۲۸ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه واژگون شدن خودرو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به همراه گروه نجات به محل حادثه واقع در بزرگراه همت-بعد از پل احمد کاشانی اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری ال نود در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت در حال حرکت بوده که به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و بر روی سقف واژگون می‌شود.

در پی واژگون شدن این خودرو، ۲ نفر از سرنشینان از ناحیه دست و صورت دچار مصدومیت شده و یک خانم ۲۰ساله نیز در داخل خودرو گرفتار شده بود. بنابراین آتش‌نشانان ضمن رعایت ایمنی، پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت سوخت برای رهاسازی خانم جوانی که در خودرو محبوس شده بود، اقدام کردند.

آتش‌نشانان پس از مدتی، وی را از خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند که متاسفانه مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

محمد طالش خان، افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران، ضمن تایید وقوع این حادثه گفت: علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون توسط پلیس راهور منطقه در حال بررسی است. نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، این خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و جهت انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل راهور دادند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا