برگزیده هاحوادث

“قاتل خاموش” زن و شوهر جوان را از هم جدا کرد

خراسان رضوی افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد ازگازگرفتگی یک خانم و آقا در پی نشست گاز مونوکسید کربن از بخاری یک منزل مسکونی در منطقه الهیه خبر داد.

با اعلام روابط‌عمومی آتش‌نشانی مشهد، افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد، آتشیار مهدی یکه گفت: عصر امروز سه شنبه بیست وششم آذر ماه 98 در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به ستاد فرماندهی آتش نشانی، بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۷ به محل حادثه در منطقه الهیه اعزام شد.

وی افزود: با حضور نجاتگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد، زن و مردی حدودا ۳۰ ساله به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار مسمومیت شد اند که متاسفانه مردِجوان بر اثر شدت مسمومیت در دم جان باخته و خانم جوان نیز با علائم مسمومیت بالا توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده است.

این افسر نگهبان آتش‌نشانی شهر مشهد با بیان اینکه “در بررسی‌های بیشتر با استفاده از دستگاه گاز سنج در محیط داخلی منزل مشخص شد ، نقص فنی در سیستم دودکش بخاری این واحد مسکونی یکی از دلایل احتمالی است”، خاطرنشان کرد: این گاز گرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر درباره علت دقیق وقوع این حادثه با توجه به غیر استاندارد بودن لوله دودکش بخاری، توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا