حوادث

دستگیری سه سارق حرفه‌ای با ۱۵۰ فقره سرقت داخل خودرو

آرنا نیوز :: حوادث | سرهنگ بهزاد اختیاری در گفتگو با میزان اظهار داشت:۲۷ آذرماه امسال بود که پرونده‌ای با موضوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو از طریق کلانتری ۱۲۸ تهران نو به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارسال شد.

مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی به کارآگاهان گفت: از داخل خودرو شخصی ام مدارک هویتی، گوشی تلفن همراه و عابر بانک حاوی رمز سرقت شده است.

کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تراکنش مالی متعلق به حساب مالباخته موفق به شناسایی یک مغازه فروش گوشی تلفن همراه در خیابان جمهوری شدند؛ در مراجعه به این مغازه مشخص شد فردی همراه با یک خانم جوانی به این مغازه مراجعه و اقدام به خرید یک گوشی تلفن همراه به مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی این خانم جوان به نام «شیوا» شناسایی شد.

در تحقیقات از این خانم جوان، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که به تازگی با فردی به نام «امیر.س» آشنا شده و این شخص به بهانه‌ دادن هدیه، اقدام به خرید یک گوشی تلفن همراه به مبلغ ۱۳ میلیون تومان برای وی کرده است.

با معرفی «امیر.س» (۳۶ ساله) بلافاصله وی به عنوان یکی از سارقین حرفه‌ای داخل خودرو مورد شناسایی قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاهش در جنوب شرق تهران دستگیر و به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

«امیر.س» در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت شده، اما در ادامه تحقیقات و با ارائه تصاویر مستند و دلایل غیر قابل انکار به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا به ده‌ها فقره سرقت داخل خودرو به همراه یکی از دوستانش به نام «یاشار.م» اعتراف کرد.

با شناسایی دومین عضو گروه، یاشار نیز در مخفیگاهش در خیابان محبوب مجاز دستگیر و به ارتکاب بیش از ۱۰۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو به همراه «امیر.س» در مناطق پیروزی، نیروی هوای، تهرانپارس، افسریه، مشیریه و … اعتراف کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی خریدار اموال مسروقه به نام «سعید.م» در منطقه نازی آباد، این شخص نیز دستگیر و در بازرسی از منزلش مقادیر قابل توجهی از انواع اموال مسروقه و محتویات داخل خودرو کشف شد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با اعتراف صریح متهمان به بیش از ۱۵۰ فقره سرقت در مناطق جنوب شرق تهران و با بررسی پرونده‌های مطروحه با موضوع سرقت داخل خودرو در این مناطق تاکنون بیش از ۱۳۰ نفر از مالباختگان شناسایی، دعوت و اقدامات قانونی در جهت احقاق حقوق ایشان انجام گرفته و این روند کماکان ادامه دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا