حوادث

اسیدپاشی روی نامادری در جنت آباد

آرنا نیوز :: حوادث | در ساعت 8:30 صبح روز 20 آذرماه وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان جهاد به کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد که با حضور مأموران در محل حادثه زن جوانی به آنها اعلام کرد که یک موتورسوار از پشت سر به او نزدیک شده و در یک لحظه اقدام به پاشیدن اسید به سمت او کرده که به خاطر آن از ناحیه دستانش دچار سوختگی شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع اسیدپاشی و ضمن هماهنگی با سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با طرح شکایت از پسر همسرش به نام سعید متولد 1376 مدعی شد که اسیدپاشی توسط سعید انجام شده است.

وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که سعید را از روی ظاهر و هیکل و همچنین موتورسیکلت مورد استفاده در زمان اسیدپاشی شناسایی کرده و اطمینان دارد که اسیدپاشی توسط وی انجام شده است.

با طرح شکایت شاکیه ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت سعید در منطقه جنت آباد اطلاع پیدا کردند که وی همزمان با اسیدپاشی از تهران خارج شده و به شمال غرب کشور رفته است؛ اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید در دستور کار قرار داشت تا نهایتا کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او به تهران بازگشته و در حال حاضر در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان آفریقا حضور دارد که بلافاصله هماهنگی لازم انجام و سعید در دقایق اولیه بامداد امروز یکشنبه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سعید پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منکر هرگونه اقدام به اسیدپاشی شد و عنوان کرد که شاکیه به واسطه اختلاف حساب مالی اقدام به طرح شکایت از وی کرده است.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده با قرار قانونی صادره از سوی مقام محترم قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا